Aktualności

Starsze informacje znajdują się w Archiwum.

Więcej napraw w krótszym czasie

Optymalne wykorzystanie posiadanych mocy przerobowych i bieżąca kontrola planera napraw to elementy, które skrócą czas procesu, a co za tym idzie – zwiększą przerób, zysk dealera i zadowolą klienta.
Łatwiej je kontrolować, mając odpowiednie narzędzia.

Czytaj więcej...

Wspólne cele. Wspólny sukces

Konkurencja na rynku napraw blacharsko-lakierniczych ciągle rośnie. Zmieniają się wymagania klientów, cią- głym innowacjom poddawane są technologie napraw coraz bardziej nowoczesnych aut, a dealerzy inwestują, by nie zostać w tyle. Inwestycje u dealerów wynikają również z wymagań producentów samochodowych, którzy kładą coraz większy nacisk na część blacharsko-lakierniczą w swojej sieci. Przykładem jest sieć Volkswagen Group Polska, która wprowadza na rynek polski wiele programów związanych z rozwojem tego obszaru działalno- ści u swoich dealerów, w tym program Centrum Napraw Powypadkowych.

Czytaj więcej...

Wyższy poziom współpracy

O tym, co nowego słychać w AkzoNobel i jak firma lakiernicza może być partnerem biznesowym dla dealerów - opowiadają przedstawiciele AkzoNobel Car Refinishes: Tomasz Loose i Dariusz Walkowiak oraz Wojciech Skowroński z firmy PrimaKolor

Czytaj więcej...

Efektywne zarządzanie kosztami

Pełna wiedza nie tylko o ilości lakieru zużywanego do konkretnych zleceń, ale też wszelkich materiałów pomocniczych, otwiera drofę do lepszego zarządzania kosztami. Pozwala też na metodyczne zwiększanie umiejętności naszych pracowników.

Czytaj więcej...

Autowave MM 2.0

Zoptymalizuj proces naprawy dzięki wodorozcieńczalnym tonerom metalicznym marki Sikkens. Innowacyjne tonery to dodatkowe ulepszenie wysoko wydajnego systemu renowacji Sikkens obejmującego zaawansowane technicznie produkty, m. in. Colorbuild Plus, Autosurfacer UV, Autoclear LV Superior oraz Autoclear 2.0.

Czytaj więcej...

Najlepsze praktyki z rynku VR Premium

  • Najlepsze praktyki na rynku VR Premium
  • Dynamiczny rozwój. Unikalne rozwiązania - czyli recepta na sukces
  • Wytyczne Komisji Nadzoru Finansowego
  • Efektywna informacja kluczem do sukcesu - AutoFlow 4:G

Czytaj więcej...

Koncern Volkswagen sprzedał w 2016 roku 10,3 miliona samochodów

Poznań, 11 stycznia 2017 r. – Koncern Volkswagen sprzedał w ubiegłym roku na świecie 10,3 miliona pojazdów, oznacza to wzrost o 3,8 procenta w porównaniu z poprzednim rokiem. W grudniu sprzedaż grupy zwiększyła się o 11,8 procenta i wyniosła 933.300 aut. Matthias Müller, Prezes Zarządu koncernu Volkswagen, powiedział: „2016 rok był dla nas trudny. Prowadziliśmy działania służące rozwiązaniu kryzysu związanego z silnikami Diesla, a równocześnie wprowadzając nową strategię „Together - Strategy 2025” rozpoczęliśmy proces fundamentalnych zmian, by przygotować koncern na wyzwania, jakie niesie przyszłość. Mimo to udało się nam w tych trudnych warunkach ustabilizować działalność operacyjną – w ubiegłym roku dostarczyliśmy naszym klientom ponad 10 milionów samochodów. To wzmacnia koncern i należące do niego marki na ich drodze ku przyszłości”.

Czytaj więcej...

Niezmienny lider polskiego rynku: ŠKODA numerem 1 już ósmy rok z rzędu

ŠKODA była najchętniej wybieraną marką samochodów w Polsce w 2016 roku. Czeska marka jest liderem rynku już ósmy rok z rzędu i przez cały czas umacnia swoją pozycje. W ostatnich dwunastu miesiącach dostarczyła polskim Klientom 52 296 samochodów, to jest aż o 17,5% więcej niż w roku 2015, podnosząc swój rynkowy udział do aż 12,56%.

Czytaj więcej...

Rekordowy rok Volkswagena pod względem liczby rejestracji nowych samochodów w Polsce

Poznań, 5 stycznia 2017 r. – Volkswagen zakończył miniony rok na fotelu lidera pod względem liczby rejestracji nowych samochodów w miesiącu grudniu i na drugim miejscu w rankingu marek w całym 2016 roku. We wszystkich miesiącach 2016 roku marka notowała wzrost rejestracji w porównaniu z rokiem 2015. Wśród pięciu najwyżej notowanych marek pod względem rejestracji w Polsce w minionym roku, Volkswagen zwiększył udział w rynku najbardziej. 

Czytaj więcej...

Audi z nowym rekordem sprzedaży: 1 milion 871 tysięcy samochodów sprzedanych w roku 2016

Ingolstadt, 9 stycznia 2017 r. W roku 2016, Audi AG odnotowało sprzedaż 1 871 350 samochodów. To o 3,8% więcej, niż w dotychczas rekordowym roku 2015. Rosnąca sprzedaż na wszystkich, najważniejszych dla marki rynkach:
w Europie (+7,6%), w Ameryce Północnej (+5,3%) z dalszym wzrostem na stagnującym rynku USA (+4%) oraz w rejonie Azji i Pacyfiku (+0,5%), to wynik odświeżenia palety modelowej Audi. Na wszystkich tych rynkach, marka
z czterema pierścieniami w logo sprzedała więcej niż kiedykolwiek do tej pory. Światowy popyt rośnie od 2009 roku siódmy rok z rzędu. Wobec 949 729 klientów w roku 2009, koncern z Ingolstadt niemal podwoił swój sukces rynkowy.

Czytaj więcej...

Rekordowa produkcja marki Volkswagen Samochody Użytkowe w 2016 roku

Poznań, 12 stycznia 2017 r. – Marka Volkswagen Samochody Użytkowe wyprodukowała w 2016 roku 477.000 samochodów – to o 2,7 procent więcej niż w roku poprzednim. Jest to najlepszy wynik w historii marki. Najwyższy wzrost odnotowano w przypadku modeli serii T oraz Caddy.

Czytaj więcej...

PARTNER STRATEGICZNY

Castrol EDGE Professional

PARTNERZY WSPIERAJĄCY

MAHA

AkzoNobel Sikkens

SoftVig